Friday 11 May 2012

interView oH intervIEw !!

haila ~~  lepas spm ni,,  mesti byk kena pg interview sane sini..
same goes with me lah.. haha..
here saje na list kan interview yg saya pergi, saya dapat tapi tak pergi, and interview yg langsung tak dpt..
all about after spm  :)

interview yg saya dapat & pergi :

  • educamp utp..  (saya ada tulis pengalaman dekat bolg)
  • educamp yayasan tenaga nasional for oversea..  ( mintak oversea n uniten)  but, no luck, after interview, not selected to the shortlisted 70 candidates  :(
  • interview program JAD (japanese associate degree) heee  :) ta tw result lagi
  • interview convertible loan MARA (mintak oversea medic jordan) ta tw result lagi jugak ~~
  • interview IPG..  subjek bhasa inggeris..  haha ^__^
interview yg saya dapat tapi ta pergi :
  • khazanah sholarship..  huhu.. orang kata susah.. ada byk stage.. lagi pun, jauh at kl.. heeee  :)  nanti, the end dia ambik beberapa orang je ~~
  • interview tesl uitm.. heee  :)  abah dah ambik cuti dah.. tpi, ta pergi..  atas beberapa sbb..  I think saya tak mampu untuk ambik TESL..  ngeh3.. ada gak kawan yg pergi..  tpi, ta dapat rasanya, rezeki masing2  :)
  • then,, the other rest sume interview yg swasta punya..  ada lah dalam 4 interview..  heeee   :)  not really interested
yg langsung tak terpilih untuk interview :
  • petronas scholarship for oversea..
  • felda global sholarship
  • yayasan telekom malaysia scholarship
  • axiata scholarship..
heeee  :) apa2 pun rezeki masing2..  ada hikmah di sebalik semua tu..  apa yg penting, pengalaman mengajar kita untuk jadi yang lebih baik..  huhu..  siapa2 yg ada interview,, wish you good luck...

just relax and smile  :D

No comments:

Post a Comment